بیوگرافی سلبریتی های محبوب کره ای + عکس ها و حواشی بازیگران کره

سلبریتی ها در تمام دنیا بسیار بسیار محبوب هستند و حتی بعضی از سلبریتی هاي‌ کره اي در ایران هم طرفداران خاص خودشون رو دارند در ادامه با بیوگرافی سلبریتی هاي‌ محبوب کره اي و بیوگرافی سلبریتی هاي‌ محبوب کره اي عکسها و حواشی بازیگران کره سایت برترین بت را دنبال کنید.

http://upcity.ir/images/08008316083076415289.jpg

سلبریتی های کره ای چه کسانی هستند؟

بیوگرافی برترین بت فیلم ها و سریال هاي‌ کره اي طرفداران زیادی دارند کـه کشور جمهوری اسلامی ایران هم یکی از طرفداران این فیلم ها اسـت. در این جا میخواهیم در مورد بهترین و پولدارترین بازیگر کره اي توضیحاتی بدهیم. محبوب ترین بازیگران زن و مرد کره اي کسانی هستند کـه بیشترین سریال‌ها را بازی کردند و مردم انها را می شناسند و از جایگاه خاصی بین مردم برخوردارند.

http://upcity.ir/images/68745858475395431015.jpg

 

اینروزها سریال هاي‌ کره اي زیادی در شبکه هاي‌ تلویزیونی پخش می‌شود. موفقیت هنرپیشه هاي‌ کره اي باعث میشود کـه انها پول بیشتری برای خود در بیاورند. موفق ترین و پولدار ترین بازیگر کره اي زنی اسـت بـه نام مون چائه وون کـه بسیار زیبا و خنده رو اسـت. مون چائه وون یک بازیگر پرکار و فعال در زمینه بازیگری اسـت. و یکی از راه های درامد انها از راه سایت بازی انفجار است که بسیار محبوب در کره است.

 

بیوگرافی مون چائه وون

مون چائه وون در ۱۳ نوامبر سال ۱۹۸۶ در کره بـه دنیا آمد. او برای این کـه شغل بازیگری را ادامه دهد درسال ۲۰۰۶دانشگاه را رها کرد و از سال ۲۰۰۷ تا همین حالا بـه شغل بازیگری خود ادامه داده اسـت. وی برای بازی در هر سریال ۲۱ هزار دلار دست مزد می گیرد. او در اینستاگرام ۱۳۰k دنبال کننده دارد.

 

بیوگرافی لی یونگ ئه یکی از محبوب ترین بازیگر کره ای

لي یونگ ئه متولد ۳۱ ژانویه سال ۱۹۷۱ در کره‌جنوبی اسـت. او در سریال جواهری در قصر با بازی در نقش خدمتکاری بـه نام یانگوم در کشور های خاورمیانه، کشور های شرق و ایران بـه شهرت رسید و بین مردم محبوبیت کسب کرد. لي یونگ ئه دو فرزند دارد و نام همسر وی جونگ هو یونگ میباشد. لي یونگ ئه در اینستاگرام ۸۴.۲k دنبال کننده دارد.

 

بیوگرافی سو جی سوب

سو جی سوب متولد ۴ نوامبر سال ۱۹۷۱ در کره جنوبی اسـت. او علاوه بر بازیگری یک مدل نیز اسـت. سو جی سوب از سال ۱۹۹۶ وارد شغل بازیگری شد. او درسال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم هابیل و قابیل جایزه بهترین بازیگر مرد را در چهل و پنجمین جشنواره هنری گرفت. او در اینستاگرام ۳۶۹k دنبال کننده دارد.

 

سونگ هی کیو

سونگ هی کیو متولد ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۱ در کره جنوبی میباشد. سونگ هی کیو علاوه بر این کـه یک بازیگر اسـت یک مدل هم اسـت. سونگ هی کیو درسال ۲۰۱۷ با سونگ جونگ کی ازدواج کرد ودر سال ۲۰۱۹ از همسر خود طلاق گرفت. سونگ هی کیو در اینستاگرام ۱۰۰۹ میلیون دنبال‌کننده دارد.

 

هیون بین

هیون بین در ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۸۲ در کره ‌جنوبی متولد شد و شغل بازیگری را از سال ۲۰۰۳ تا کنون ادامه داده اسـت. هیون بین در مراسم افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم پیفن کـه در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۴ برگزار شد حضور داشت. تعداد دنبال کننده هاي‌ وی در اینستاگرام ۱۰۷ میلیون نفر میباشد. که با سایت برترین بت هم همکاری و بخشی از درامد هیون بین از این راه است.

 

http://upcity.ir/images/41772665151254011478.jpg

بیوگرافی سونگ جونگ کی یکی از محبوب ترین بازیگر کره ای

سونگ جونگ کی متولد ۱۹ سپتامبر سال ۱۹۸۵ در کره‌جنوبی اسـت. او با بازی در سریال رسوایی سونگ کیون کوان و حضور دریک برنامه تلویزیونی بـه نام مرد دونده بـه شهرت زیادی رسید.

 

او از سال ۲۰۰۸ تا کنون شغل بازیگری را ادامه می دهد. تعداد دنبال کننده هاي‌ سونگ در اینستاگرام ۱۳۵k اسـت.

 

بیوگرافی پارک شین هه

پارک شین هه در ۱۸ فوریه سال ۱۹۹۰ در گوانگجو کـه یکی از شهر های کره جنوبی اسـت بـه دنیا آمد. پارک شین هه علاوه بر بازیگر بودن یک خواننده و مدل خوش صدا و زیبایی هم اسـت. او با بازی در سریال تو زیبایی درسال ۲۰۰۹ بـه شهرت رسید. تعداد دنبال کننده هاي‌ وی در اینستاگرام ۱۳۰۳ میلیون نفر اسـت.

 

بیوگرافی لی جانگ سو

لي جانگ سو در ۱۴ سپتامبر سال ۱۹۸۹ در کره متولد شد. لي جانگ سو علاوه بر بازیگری شغل مدلینگی را هم دارد. وی یک مدل و بازیگر خیلی خوب و محبوب بین مردم اسـت و بازیگری را از سال ۲۰۰۹ شروع کرد. تعداد دنبال کننده هاي‌ لي جانگ سو در اینستاگرام ۱۷۰۹ میلیون نفر اسـت.

 

بیوگرافی جون جی هیون

جون جی هیون در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۸۱ در کره متولد شد. وی با بازی در فیلم دختر گستاخ من بـه شهرت رسید. جون جی هیون دارای دو فرزند میباشد. او شغل بازیگری را از سال ۱۹۹۷ شروع کرد و تا همین حالا نیز ادامه دارد. تعداد دنبال کننده هاي‌ او در اینستاگرام ۳۸۱k میباشد.

 

بیوگرافی لی مین هو در لیست محبوب ترین بازیگر کره ای

لي مین هو در ۲۲ ژوئن سال ۱۹۸۷ در کره بـه دنیا آمد. او شغل بازیگری رابا بازی درام هاي‌ کوتاه درسال ۲۰۰۶ شروع کرد و با بازی در سریال پسران فراتر از گل در نقش گو جون پیو بـه شهرت رسید. او از دانشگاه کن کوک فارغ التحصیل شده اسـت. لي مین ‌هو علاوه بر بازیگری یک مدل مشهور نیز اسـت. تعداد دنبال کننده هاي‌ او در اینستاگرام ۲۲۰۶ میلیون نفر اسـت.

http://upcity.ir/images/79974143803441039775.jpg

 

همانگونه کـه میدانید بزیگران کره اي در تمام کشور های جهان از جمله ایران از محبوبیت خاصی برخوارد اسـت. بازیگرانی هم چون پارک شین هه، لي مین هو، جون جی هیون، لي جانگ سون، سونگ جونگ کی، هیون بی، سونگ هی کیو، سو جی سوب و… کـه بین مردم ایران و کشور های آسیایی محبوب هستند.

 

عمل های بازیکنان کره ای

بیشتر بازیگران کره اي عمل هاي‌ زیبایی زیادی بر روی چهره خود انجام داده اند. عکس هاي‌ بازیگران محبوب کره اي را میتوان در تمامی شبکه هاي‌ مجازی و اینترنت دید و همچنین این بازیگران در شبکه هاي‌ مجازی هم چون اینستاگرام در پیج هاي‌ شخصی خود عکسها و ویدئو هایي را برای تماشای عموم گذاشتند. این بازیگران دنبال کننده هاي‌ زیادی در اینستاگرام دارند.

 

پرطرفدارترین بازیگران مرد کره ای

محبوب ترین بازیگران مرد کره اي کسانی هستند کـه بیشترین سریال‌ها را بازی کردند. سانگ جونگ کی کـه یک بازیگر ۳۳ ساله اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۵۰۳۰۰دلار دست مزد میگیرد. لي جونگ سو کـه یک بازیگر ۲۹ ساله اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۵۰۳۰۰ دلار دست مزد می گیرد.

 

لو آه این، یک بازیگر ۳۲ ساله اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۵۸۷۰۰ دلار دست مزد می گیرد. لي سئوک جی، یک بازیگر ۳۲ ساله اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۵۹ هزار دلار دست مزد میگیرد. لي مین هو، یک بازیگر ۳۳ سال اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۴۲ هزار دلار دست مزد می گیرد. سوجی ساب یک بازیگر ۴۱ ساله اسـت و برای بازی در هر قسمت سریال ۶۷ هزار دلار دست مزد می گیرد.

 

پرطرفدارترین  بازیگران زن کره ای 

بازیگران زن محبوب کره کـه بیشتر انها علاوه بر بازیگری در زمینه مد نیز فعالیت دارند و جایگاه خاصی بین مردم پیدا کرده اند. آی یو متولد ۶ می ۱۹۹۳ در سئول میباشد. چی جی وو متولد ۱۱ ژوئن سال ۱۹۷۵ در گیونگ گی میباشد کـه برای نخستین بازی اش در سریال جنگ و عشق وارد سینما شد.

 

مون چائه وون متولد ۱۳ نوامبر سال ۱۹۸۶ در کره جنوبی میباشد کـه با نخستین بازیش در سریال ماهی خال خالی وارد سینما شد. لي یونگ آئه متولد ۳۱ ژانویه سال ۱۹۷۱ در سئول میباشد کـه کار سینمایی اش را از سال ۱۹۹۳ در سریال حال شوهر چطور شروع کرد. سون ایون جین متولد ۱۱ ژانویه سال ۱۹۸۲ در دائه گو اسـت.

 

بیوگرافی کیم سو هیون 

کیم سو هیون متولد ۱۷ فوریه سال ۱۹۸۸ در سئول کره ي جنوبی اسـت. قد کیم سو هیون۱۸۰ سانتیمتر و دینش مسیحی اسـت. او کار بازیگری را از سال ۲۰۰۷ شروع کرد کـه دراین زمینه بسیار موفق بوده و توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. کیم سو هیون یک مرد ۳۱ ساله اسـت. وی گران ‌قیمت‌ترین بازیگر در میان بازیگران مرد کره اسـت.

http://upcity.ir/images/92206198106748166994.jpg

 

او برای بازی در هر قسمت سریال، هشتاد و چهار هزار دلار دست مزد میگیرد. عکسهای محبوب ترین بازیگر کره اي کیم سو هیون را می‌توانید در صفحه اینستاگرام او ببینید. کیم سو هیون در صفحه اینستاگرام خود ۹۰۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و ۱۶۲ پست در صفحه خود بـه اشتراک گذاشته اسـت و یک بازیگر جوان و خوش تیپ اسـت.

 

ثروتمند ترین ترین بازیگر کره ای کیست؟

کیم سو هیون یکی از بازیگران ثروتمند و مشهور کره اي اسـت. وی در ۱۷ فوریه سال ۱۹۸۸ متولد شده اسـت. کیم سو ۳۱ ساله اسـت و قد او ۱۸۰ سانتی متر و دینش مسیحی اسـت و بازیگری را از سال ۲۰۰۷ شروع کرد. کیم سو هیون برای هر قسمت سریالی کـه بازی میکند ۸۴ هزار دلار دست مزد میگیرد ودر صفحه اینستاگرام خود ۹۰۷ میلیون دنبال کننده دارد. کیم سو هیون علاوه بر بازیگری از طریق تبلیغات و اسپانسری و سایت پیش بینی فوتبال درآمدزایی میکند بازیگری با چهره محبوب در کره و حتی در ایران شناخته شده است.

مون چائه وون در ۱۳ نوامبر سال ۱۹۸۶ در سئول کره بـه دنیا آمد. مون چائه وون از سال ۲۰۰۷ بازیگری را شروع کرده اسـت ودر این زمینه بسیار پرکار میباشد. دنبال کننده هاي‌ مون چائه وون در اینستاگرام ۱۳۰k میباشد. او برای هر قسمت سریالی کـه بازی می‌کند ۲۱ هزار دلار دست مزد می گیرد.